Emre'ye kim saldırdı

Fenerbahçeli futbolcu Emre Belözoğlu, Mudanya feribotunda Beşiktaşlı taraftarların saldırısına uğradı

 Fenerbahçe'nin sabah gerçekleştirdiği antrenmanın ardından Emre Belözoğlu bir açılışa katılmak için Mudanya'ya feribotla yola çıktı... Belözoğlu, feribotta Akhisar Belediyespor - Beşiktaş maçını izlemek üzere Manisa'ya giden Beşiktaşlı taraftarlarla karşılaştı. Beşiktaşlı taraftarlar Emre Belözoğlu'nun kullandığı araca tekme ve yumruklarla saldırdı. 

Araçta büyük hasar meydana gelirken; Emre Belözoğlu'nun yanında bulunan geçen sezon Başakşehir forması giyen Orhan Ak'ın kalabalığın dağılması için silah çektiği iddia edildi. Daha sonra Emre Belözoğlu, kendisine saldıran taraftarlardan şikayetçi olmak üzere emniyete gitti. 

 İŞTE İLK AÇIKLAMALAR

 Konuşan Orhan Ak, "Bayağı kalabalık bir grup bize saldırdı. Biz de ortamı yumuşatmaya çalıştık. Şu anda herhangi bir sıkıntı yok. Benim yanımda taşıma ruhsatlı silahım var. Taraftarlara silah çekmedim" ifadelerini kullandı. Konuyla ilgili olarak Hürriyet'e konuşan Emre Belözoğlu, "Feribotta etrafımı sardılar, küfür ettiler. Ben de aşağı indim onlarla kavga ettim" ifadelerini kullandı.
back to top